KPMG Data Festival naplnil VŠE datovými nadšenci až po střechu

Po úspěšném loňském ročníku se Data Festival v pátek 5.4. 2019 vrátil na půdu Vysoké školy ekonomické (VŠE) v Praze, aby zbořil mýty kolem dat a složitosti práce s nimi. Návštěvníci se zúčastnili 33 workshopů, interaktivních přednášek i panelových diskuzí. 
Do problematiky datové analytiky se během dne podařilo vtáhnout téměř 3000 návštěvníků z řad studentů, firem, datových odborníků i laiků, kteří chtějí držet krok s aktuálními trendy.

Letošní KPMG Data Festival cílil hlavně na témata jako Data, analytika a business, Data a zdraví/zdravotnictví, Data v marketingu, nebo Data v logistice. Návštěvníci se mohli vzdělávat v oblasti IoT, Blockchainu, strojového učení, AI a její etiky nebo dat v HR. Také si vyzkoušeli vizualizaci dat, datové analýzy, vyhodnocování vlastních sportovních dat, Power BI, zlepšovali se v data-driven marketingu nebo se dozvěděli, co bude hýbat trhem do dvou let.

Vstup na festival byl zdarma a jednotlivé části programu byly plné již pár dní od spuštění registrací.  Učebny na VŠE byly plné datových nadšenců a rekordní účast ohromně překvapila. “Jsme moc rádi, že na Data Festival zavítalo téměř 3000 návštěvníků. Věříme, že vzdělávat lidi i firmy v oblasti datové analytiky a využívání dat má obrovský smysl. Data totiž budou brzy potřebovat všechny firmy, jenom o tom ještě možná nevědí” říká Noema Hipká, PR & Marketing manažerka podnikatelského akcelerátoru xPORT VŠE, který festival zorganizoval.

Atrium Rajské budovy VŠE se zaplnilo reálnými ukázkami práce s daty velkých firem i startupů. Nechyběly společnosti jako KPMG, Komerční banka, Avast, Microsoft, Joyful Craftsmen, Google, České Radiokomunikace, ABInBev, ČSOB nebo startupy Mindpax, Miomove, Ximilar.

Fotky z KPMG Data Festivalu si můžete prohlédnout v galerii.