Termíny

1.7.2017 - 31.8.2017 - Hlavní prázdniny

4.7.2017 15:00 - Červencový Open House

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Reference

MSD a VŠE

Česká Spořitelna a xPORT VŠE

Reference projektů

 Logo_eMan_basic_version
Studie proveditelnosti - IBIZONE

Studie proveditelnosti projektu IBIzone, jehož náplní je agregátor produktových dat aplikace pro EET (elektronickou evidenci tržeb), byla realizována ve spolupráci se společností eMAN, jež je technologickým partnerem projektu.

Cílem realizované studie bylo vytvořit podklad pro nastavení a ověření konceptu projektu. Projekt zahrnoval úpravu stávajícího business plánu, přípravu technologického postupu,  stanovení projektového harmonogramu a kalkulaci realizace jednotlivých navržených variant.
Spolupráce byla úspěšně dokončena, projekt byl předán v květnu 2015 a následně realizován.
LaH Locke&Hobbes - analýza stavu IS/ICT
V rámci projektu pro účetní společnost Locke&Hobbes analyzujeme současný stav IS/ICT. Včetně analýzy hlavních procesů s důrazem na datové toky. Cílem projektu je navrhnout budoucí stav IS/ICT odpovídající požadavkům uživatelů a zákazníků.
 Logo_CD_monochromatic
Inovační den
"The innovation day in xPORT helped us to better understand financial behavior and needs of young people. The participants identified the required aspects of financial products for millennials and provided us with some concrete suggestions and solutions."
Ann Hofvander - COO of Creative Dock
 logo_CS_2_CMYK Hodnocení bonusů mzdy -
Cílem projektu incentiva 2.0 bylo připravit metodiku pro vyhodnocení bonusové složky mzdy zaměstnanců v divizi Operations České spořitelny, a.s.A jak se na projektu pracovalo nám sdělila Tereza Valentová, která se celé úspěšné realizace účastnila.
"Jaké výhody spatřuješ ve spolupráci s korporací na projektech, ve srovnání se založením vlastního podnikání?
Tyto dvě sféry jsou nesrovnatelné ať už z pohledu přístupu ke kapitálu, tak i z procesního. Myslím si, že dříve než člověk začne sám podnikat, měl by mít zkušenost z korporace, něco se možná ... "Celý rozhovor čtěte na portále portujeme.cz
logo-small Trading systém
Cílem projektu je návrh a dodání kompletního trading systému pro společnost TOPEKOS.
V současné době je ukončena první fáze projektu, jež spočívala ve výběru kompetentního týmu, analýzy současných firemních procesů a v návrhu optimalizačních procesů. Doba realizace první fáze byla 3 měsíce.
cmss Inovační den s ČMSS
Smyslem tohoto typu akcí je pomoc firmám s generováním neotřelých nápadů a řešením reálných problémů, na něž se díky inovačním technikám můžeme podívat z jiné perspektivy. Jednodenní workshop změřený na generování inovativních myšlenek. Práce probíhala v týmech, složených ze zaměstnanců Českomoravské stavební spořitelny a studentů VŠE ."Pomocí inovačních technik se podařilo vygenerovat kvalitní nápady. V návaznosti na inovační den byla v rámci ČMSS vytvořena speciální pracovní skupina, která pokračuje na prohlubování výstupů workshopu."Jaké to bylo s ČMSS ve skutečnosti? Čtěte článek na portujeme.cz nebo se podívejte co se psalo v ČMSS oběžníku.
komercni_banka_zivotni_pojisteni Inovační den s KB
Smyslem tohoto typu akcí je pomoc firmám s generováním neotřelých nápadů a řešením reálných problémů, na něž se díky inovačním technikám můžeme podívat z jiné perspektivy. Jednodenní inovační workshop realizovaný společně se studenty VŠE a ČVUT.Jaké to bylo s KB ve skutečnosti? Čtěte článek na portujeme.cz
msd-logo Spolupráce firemní a akademické sféry
MSD je významným partnerem Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci kompetenční centra MSD se podílejí na projektech pro globálního inovativní IT centrum MSD se sídlem v Praze.
komix Reportovací vrstva a zobrazování dat

"Oproti předchozím projektům, na kterých jsem s Komixem pracoval, byl tento zajímavý tím, že jsem mohl prozkoumat širokou škálu různých aplikací. Rozmanitost byla ve složitosti aplikací, ale hlavně v různorodosti dat, která zobrazovaly. Projekt jsem dokončil v termínu a splnil očekávání firmy Komix, která tyto aplikace nyní používá pro předváděcí účely během schůzek u svých potenciálních zákazníků."
Petr Škola - nyní BI Analyst ve společnosti KOMIX.

komix Reportovací vrstva CAXS
Projekt zaměřený na vytvoření reportovací vrstvy v nástroji QlickView pro manažerské zobrazování dat o kampaních nad aplikací CAXS.
logo_sance_cmyk_RGB Elektronický katalog veletrhu pracovních příležitostí ŠANCE
ŠANCE, veletrh pracovních příležitostí pro studenty a absolventy Vysoké školy ekonomické v Praze, má již více než desetiletou tradici a jeho návštěvnost přesahuje 1 200 studentů denně. Nový elektronický katalog veletrhu přináší návštěvníkům rychlejší orientaci pomocí interaktivního plánku. Za použití platformy WordPress a responzivního designu je dostupný na jakémkoliv zařízení a velmi snadno upravovatelný.
Copy Generalsavoire Analýza věrnostního programu
Pilotním projektem Kompetenčního centra Retail Analytics ve spolupráci s marketingově-poradenskou firmou Savoir-faire s.r.o. byla Analýza věrnostního programu pro společnost Copy General.
Vorwerksavoire Příprava věrnostního programu 
Komerčním projektem dlouhodobého charakteru a většího rozsahu byla příprava věrnostního programu pro společnost Vorwerk k.s. Projekt byl realizován společnými silami Kompetenčního centra Retail Analytics a  firmou Savoir-faire s.r.o.
geo
ra
Geolitika
Projekt Geolitika je jedním ze Zájmových projektů studentů, kteří spolupracují s Kompetenčním centrem Retail Analytics.Tým se věnuje vývoji řešení umožňující analyzovat pohyb osob ve vztahu k prostoru. Získané výstupy je možné využít v rámci optimalizace prodejní plochy (její dopředné plánování, ale také zpětné vyhodnocení provedené optimalizace z pohledu změny chování zákazníků v prostoru). Data o pohybu je možné propojit s věrnostními programy, mobilními aplikacemi, díky nimž je možné poskytnout hodnotnější výstup umožňující přesně zacílit na konkrétní zákaznický segment.
ra Datová analýza
Jedním z aktuálních projektů Kompetečního centra Retail Analytics je datová analýza pro společnost zabývající se obchodně skladovými systémy.Cílem projektu bylo analyzovat data a připravit algoritmy podporující optimalizaci sortimentu a efektivnější nastavení marží. Další součástí projektu byla příprava algoritmu pro predikci objednávek zboží zajišťující maximalizaci zisku.
iLIST logo Modernější iLIST - informovanější studenti
V rámci projektu “Modernější iLIST - informovanější studenti” vytváříme přehlednější a modernější internetové stránky časopisu studentů VŠE. Součástí projektu byla příprava marketingové strategie časopisu iLIST, grafického návrhu internetových stránek iLIST.cz a jejich vytvoření na platformě WordPress."Jak se pracovalo a která část průběhu projektu byla nejnáročnější?
iList: Nejtěžší bylo definovat prvotní požadavky.Ale s celkovým výsledkem jsme velmi spokojeni a určitě bychom šli rádi znovu do dalšího projektu.Jak celý projekt probíhal si můžete přečíst ZDE.
Advertoo
Vytvoření loga a design stránek pro Advertoo
,,Výstupem byl grafický návrh loga a tří stránek webu. S oběma výstupy jsme byli velmi spokojeni. Dobré bylo, že už během samotného procesu s námi Standa komunikoval a tak jsme mohli mluvit do toho, co se nám líbí a co ne. Díky tomu samotný výstup už byl pouhou formalitou, neboť jsme byli součástí celého vývoje. "Jan Tročil, manažer projektu Advertoo Group s.r.o.
Více o průběhu projektu se dozvíte ZDE.
LaH
Analýza současného stavu informačního systému firmy L&H a navrhnutí stavu budoucího.
"Jednalo se o vytvoření celkové koncepce nového  pojetí  infrastruktury z  pohledu využitelnosti, ušetření nákladů a automatizace, to se týkalo Azure a remoteapp. Poté integrace informačních systémů, formulářové prvky na SharePoint Serveru, business logika a automatizace na pozadí." Roman Nedzelský, jeden z účastníků projektu.
Více o průběhu projektu se dozvíte ZDE.
logo_seznam
Seznam.cz
Cílem projektu bylo vytvořit vhodnou metodiku k měření internetu. Jedná se o snahu zajistit co možná nejpřesnější a časově co nejméně náročné zjištění počtu reálných uživatelů na konkrétním sledovaném serveru, případně na celém internetu, a to napříč všemi platformami. Odhad počtu reálných uživatelů byl založen na technologii cookies. Základem pro výpočet byl odhad počtu cookies, které zůstanou aktivní do konce sledovaného období. Pro odhad jsme odvodili nový vzorec, který byl založen na statistických metodách souhrnně nazývaných analýza přežívání. Tyto metody se často využívají například v medicínských aplikacích. Projekt byl rozdělen do dvou fází. V první fázi byla provedena analýza stávajících přístupů a odhalení slabých stránek. Ve druhé fázi byla vyvinuta originální metodologie odstraňující hlavní nedostatky stávajících řešení, tým dále poskytl klientovi podporu při implementaci a testování. Projekt probíhal v období 12/2014 – 03/2016.
 rpc

Talent Hunter

 Jiří Heřman - senior team leader 180 DC

„Jsem rád, že takový projekt mohl na VŠE vzniknout. Spolupráce naší organizace s týmem xPORT probíhala velmi profesionálně a efektivně, s konečným výsledkem našeho projektu jsem spokojen a těším se na další společné příležitosti.“

 logo_CS_2_CMYK

Česká spořitelna - Ambassadorský program

"V České spořitelně rádi spolupracujeme s univerzitními podnikatelskými inkubátory. Nápady studentů jsou pro nás out of the box a především v projektech, které jsou mířené přímo na studenty, nám dává smysl "od studentů pro studenty". Proto jsme v dubnu oslovili xPORT a Point One a za jejich pomoci jsme nastavili fungující ambasadorský program napříč našimi partnerskými univerzitami po celé republice. Program studenti tvořili od A do Z a byl nejen přínosný pro Českou spořitelnu, ale pro samotné tvůrce, kteří se při zpracovávání celého konceptu hodně naučili. "

Kateřina Průchová, ČS -Komunikace, tým CSR

duhovka_group_CMYK Zefektivnění Duhovka Group, a.s.  pomocí implementace IS/ICT nástrojů

,,Spolupráce s xPORT splnila naše očekávání. Získali jsme požadovaný výstup, vše probíhalo bez problémů včetně domlouvání termínů schůzek. Myslím, že jsme získali podklady k tomu, abychom mohli náš business posunout zase o něco dále. Zadání pro xPORT nebylo přijít s řešením a tedy realizovat zmiňovaný posun, ale dát nám podklady k tomu, abychom se mohli posunout dále, a to se myslím povedlo."

Jan Blažek - finanční ředitel, Duhovka Group, a.s.

Celý rozhovor na naleznete ne portujeme.cz